Permise și înmatriculări auto

Înmatriculări Auto Bihor

Adresa: Str. Dunărea nr. 2, Oradea, jud. Bihor

Program cu publicul

L – J: 08:00 – 16:00

V: 08:00 – 12:00

Audiențe șef serviciu: Miercuri între orele 12:00 – 15:00Înmatriculare vehicul second-hand înmatriculat în RO

Înmatriculare vehicul second-hand achiziţionat din UE:

– Cererea de înmatriculare a solicitantului;

– Fişa de înmatriculare vizată la Direcția Taxe și Impozite Locale de care aparține cumpărătorul;

– Cartea de identitate a vehiculului (CIV), în original şi copie;

– Certificatul de autenticitate eliberat de Registrul Auto Român;

– Documentul care atestă dreptul de proprietate, în original şi copie;

– Actul de identitate al solicitantului, în original şi copie;

– Dovada efectuării inspecţiei tehnice periodice, în termen de valabiliate;

– Copia asigurării RCA, în termen de valabilitate;

– Documentele de înmatriculare eliberate de autorităţile străine, în original, precum şi plăcuţele cu numărul de înmatriculare;

– Taxa de înmatriculare de 60 RON – NU se mai achită, taxa a fost eliminată;

– Dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare – 37 RON (se achită la CEC);

– Dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare;

– Timbrul de mediu NU se mai achită, taxa auto a fost eliminată;

– În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum și împuternicirea reprezentatului legal al acestora;

– Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul, persoană fizică;

– În situaţia în care persoana care a realizat achiziţia intracomunitară a mijlocului de transport şi solicită înmatricularea acestuia, nu este înregistrată în scopuri de TVA conform art.153 din Legea nr. 571/2003 cu modificările şi completările ulterioare, se vor depune, după caz şi următoarele documente:

  • formularul “Certificat privind atestarea plăţii taxei pe valoarea adăugată, în cazul achiziţiilor intracomunitare de mijloace de transport noi”, dacă mijlocul de transport este nou în sensul titlului VI din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare,

sau

  • formularul “Certificat”, dacă mijlocul de transport nu este nou în sensul titlului VI din Legea nr.571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

În conformitate cu prevederile Ordinului comun MAI-MFP nr.168/2039/2010 – publicat în M.Of. nr.327/06.09.2010, certificatul se obţine de la ANAF, Administraţia Finanţelor Publice competente pe raza cărora solicitanţii îşi au domiciliul sau sediul.

– Certificat care atestă plata accizelor, în cazul în care persoanele fizice care solicită înmatricularea unui autoturism sau autoturism de teren, achiziţie intracomunitară, a cărui capacitate cilindrică este mai mare sau egală cu 3000 cmc, potrivit prevederilor art. 211 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. Modelul certificatului care atestă plata accizelor este prevăzut în Ordinul Preşedintelui ANAF publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 663/29.10.2013.

Citește mai mult la: https://www.acteinmatriculareauto.com/inmatriculari-auto-bihor/

Permisul auto

Actele necesare pentru schimbarea permisului de conducere

Pentru schimbarea permisului de conducere aveţi nevoie de următoarele acte:

act de identitate solicitant + copie xerox;

vechiul permis de conducere cu viza sau fişa medicală (dacă permisul de conducere este expirat);

fişa tip a deţinătorului permisului de conducere, dactilografiată şi semnată cu negru în spaţiul destinat;

chitanţa reprezentând contravaloarea permisului de conducere achitată la orice unitate CEC sau BCR;

copie legalizată a actului de schimbare a numelui (dacă este cazul);

fotografie tip noul permis.

Notă: Actele pentru preschimbarea permisului de conducere se depun şi la biroul de evidenţă informatizată a persoanei pe raza căreia titularul îşi are domiciliul.

Acte necesare în cazul pierderii sau furtului permisului de conducere:

act de identitate solicitant + copie xerox;

fişa tip a deţinătorului permisului de conducere, dactilografiată şi semnată cu negru în spaţiul destinat;

titularul permisului de conducere trebuie să declare pierderea, furtul sau distrugerea acestui document autorităţii emitente în cel mult 48 de ore de la constatare şi să solicite publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, precum şi eliberarea unui nou permis de conducere;

fişa medicală (dacă permisul de conducere este mai vechi de 1 an);

chitanţa reprezentând contravaloarea permisului de conducere achitată la orice unitate CEC sau BCR;

fotografie tip.

Titularii permiselor de conducere eliberate de alte state, care îşi stabilesc domiciliul sau reşedinţa în România, sunt obligaţi să solicite autorităţii competente preschimbarea acestora, în termen de 90 de zile, în condiţiile stabilite prin ordin al Ministrului de Interne.

Posesorii permiselor de conducere obţinute în alte state, care nu pot fi preschimbate în condiţiile prevăzute la aliniatul precedent, pot susţine examen pentru obţinerea permisului de conducere, fără efectuarea cursurilor de pregătire teoretică şi practică.

http://www.tpark.ro/blog/actele-necesare-pentru-schimbarea-permisului-de-conducere/

 

Știri și evenimente

Terenuri contra repatrieri: Regulament al Primăriei pentru românii din Diaspora care decid să se stabilească în Oradea

Cartierul Diasporei din Oradea, rezervat românilor care decid să se repatrieze, începe să se concretizeze. Primarul Ilie Bolojan a...

19-09-2019 Hits:105 Știri și evenimente Super User

Municipiul Oradea, la a patra ediție “Ziua Diasporei”

Zilele Diasporei Oradea | 14 august 2019 Municipiul Oradea, la a patra ediție “Ziua Diasporei”   În speranţa de a-i aduce mai...

21-08-2019 Hits:117 Știri și evenimente Super User

Ziua Diasporei - Concert

  Cu ocazia sărbătoririi Zilei Diasporei, sâmbătă 18.08.2018, începând cu ora 20:00, în Cetatea Oradea, va avea loc un concert av...

14-08-2018 Hits:463 Știri și evenimente diaspora

Ziua Diasporei – Oradea te așteaptă

“ZIUA DIASPOREI – ORADEA TE AȘTEAPTĂ” – continuă tradiția și in anul 2018   Municipiul Oradea a îmbrăţişat această iniţiativă în...

13-08-2018 Hits:605 Știri și evenimente diaspora

Lansarea platformei diasporadea.ro

S-a lansat platforma diasporadea.ro Scopul acestui proiect este de a veni in ajutorul romanilor care doresc să se relocheze in Or...

13-08-2018 Hits:449 Știri și evenimente diaspora